Rode Kruis-vrijwilligers mogen opnieuw de baan op

De jaarlijkse stickeractie van het Rode Kruis is weer van start gegaan. Op donderdag 21 april trokken de vrijwilligers voor de komende twee weken op straat om hun stickers te verkopen. Dit jaar hopen ze, na twee mindere corona-jaren, wederom succes te boeken en proberen ze de drie miljoen euro opbrengst van 2019 te evenaren.

De stickeractie van het Rode Kruis zal er als vanouds uitzien. Vrijwilligers verkopen stickers op verschillende kruispunten, maar ook via lokale handelaars en online kan je het Rode Kruis steunen. Dit jaar is het Minnie Mouse die op de sticker prijkt voor het dertigjarig bestaan van Disneyland Parijs. 

Voor vijf euro kan je een Rode Kruis-sticker bemachtigen. Daarmee steun je alle vrijwilligers zodat zij kunnen investeren in allerlei materiaal voor eerstehulpposten, ambulances en interventiekledij. Als je niet fysiek aan een verkooppunt in de Triangelbuurt geraakt, kan je terecht op koopdesticker.be om de plaatselijke Rode Kruisafdeling financieel te steunen.

 

By | 2022-04-25T15:24:21+02:00 april 25th, 2022|Actua|0 Comments

About the Author: